تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبور از هفت خوان برای دریافت وام 1 میلیونی دانشجویی+تصویر

ساعت: 17:33 منتشر شده در مورخ: 1395/11/06 شناسه خبر: 1017048

یک بانک دولتی در قم، مدارک بسیاری را برای اعطای وام 1 میلیونی عتبات به دانشجویان درخواست کرده است که این مسئله موجب رنجش برخی از دانشجویان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایران روشن؛ همیشه به نظر می‌رسد دریافت وام برای دانشجویان، ساده و آسان باشد. تصور می‌کردیم برای برگشت مبلغ وام نیاز به عجله نیست و می‌شود هنگام دریافت مدرک آن را دور زد و قسط‌های آن سنگین نیست و برای دانشجویان هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. غافل از اینکه برای گرفتن این وام چه رنج‌ها و مشقت‌هایی که نباید تحمل کرد.

از طرفی وامی که برای عتبات دانشجویی به دانشجویان داده می‌شود که با سفر معنوی به عتبات عالیات مقدسه همراه خواهد بود و تأثیرات زیادی در روحیه دانشجویان به همراه خواهد داشت.

این در حالی است که قشر دانشجو یک قشر کارمند یا سرمایه‌دار نیست. دانشجویان اغلب باید آرامش داشته باشند تا بتوانند مسیر علمی خود را پیش ببرند. دانشجو قرار نیست نگران بازگشت وام یک‌میلیونی خود و یا نحوه‌ی دریافت آن باشد.

اما این روند به‌تازگی در بعضی از مراکز قم مشاهده‌شده است. دانشجویانی که برای وام 1 میلیونی عتبات راهی یکی از بانک‌های دولتی شده‌اند، با شرایطی مواجه شده‌اند که به‌هیچ‌وجه با یک وام 1 میلیون تومانی آن‌هم برای سفر معنوی عتبات همخوانی ندارد.

تصویر زیر، مدارک لازم جهت دریافت وام 1 میلیون تومانی عتبات دانشجویی را نشان می‌دهد. دانشجویی که برای دریافت این وام به بانک مراجعه کرده بودد با گلایه از وضع موجود بیان داشت: شرایط دریافت این وام در شعب دیگر این بانک متفاوت است و به‌نوعی هر شعبه شرایط خاص خودش رو مطالبه می‌کند.

این دانشجو افزود: از مسئولین نهاد رهبری دانشگاه نیز پیگیری کردیم که آن‌ها گفتند به شعب دیگر بانک مراجعه کنیم.

نکته اینجاست که مگر یک وام 1 میلیونی عتبات، چقدر ارزش دارد که دانشجویان باید این مقدار رنج را متحمل بشوند. این در حالی است که همین سیستم بانکی گاهاً مبالغ هنگفتی را با شرایطی به نسبت آسان‌تر در اختیار سرمایه‌داران قرار می‌دهد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبور از هفت خوان برای دریافت وام 1 میلیونی دانشجویی+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..