تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترک جلسه شورای عالی بیمه بی احترامی به مصوبات مجلس است

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: ترک جلسه شورای عالی بیمه توسط نماینده وزارت بهداشت بی احترامی به مصوبات مجلس است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، محمد حسین قربانی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در قانون برنامه ششم یک بند الحاقی برای تعرفه نظام پرستاری گنجاندند تا سرانجام این مصوبه مشخص شود و وزارت بهداشت ملزم به اجرای آن است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستورهای جلسه شورای عالی بیمه تعرفه پرستاری بود ادامه داد: ممکن است چون شورای نگهبان برنامه ششم را تصویب و ابلاغ نکرده، وزارت بهداشت آن را اجرا نکند اما به هرحال این قانون با تغییراتی مصوب می شود و به هرحال باید سال بعد اجرا شود.

قربانی تاکید کرد: برنامه ششم شفافیت تر از برنامه پنجم در مورد تعرفه پرستاری نکاتی را آورده و اگر امسال هم وزارت بهداشت و درمان زیربار نرود سال بعد اجرایی می شود.

وی گفت: متاسفانه رعایت نشدن مقررات و تفاهم های گذشته دلیل ترک جلسه نماینده وزارت بهداشت عنوان می شود که این صحیح نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترک جلسه شورای عالی بیمه بی احترامی به مصوبات مجلس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..