تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی نماینده والیبال ساری: بازیکنانم در دریافت ها خوب عمل نکردند

بهزاد محمودی که تیمش در آغاز هفته بیستم لیگ برتر برابر بانک سرمایه با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد، ‌عنوان کرد: ‌بازیکنان حریف امروز نمایش خوبی داشتند و معتقدم در دور برگشت آماده تر و هماهنگ تر عمل می کنند و این عامل اصلی برتری های متوالی این تیم است.
وی درباره عملکرد شاگردانش مقابل تیم صدر نشین لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنانم برای نخستین بار در لیگ برتر حضور می یابند از این رو امروز اسیر تجربه بالای بازیکنان حریف به خصوص هنگام زدن سرویس ها شدیم.
سرمربی تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری درباره تیم حریف تصریح کرد: حریف تعداد زیادی ملی پوش در اختیار دارد و امروز آنان بازی بدون نقص و قدرتمندی را به نمایش گذاشتند.
وی هدف اصلی مدیران این تیم در لیگ برتر را حفظ تیم در این لیگ دانست و درباره صعود به مرحله پلی آف گفت: در کسب نخستین هدف موفق بوده و درصدد صعود به مسابقات پلی آف نیز هستیم.
محمودی بخت تیمش برای صعود به پلی آف را زیاد خواند و ادامه داد: مدعیان اصلی لیگ در دو هفته آینده با هم دیدار دارند از این رو شانس تیم هایی همانند تیم شهرداری ساری برای صعود به مرحله پلی آف زیاد است هرچند که دراین ارتباط دو دیدار مهم پیش رو داریم.
تیم عمران شهرداری ساری درچارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ برتر والیبال عصر امروز (چهارشنبه) با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم بانک سرمایه صدر نشین این رقابت ها شد.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی نماینده والیبال ساری: بازیکنانم در دریافت ها خوب عمل نکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..