تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلومینیوم اراک مغلوب مس رفسنجان شد

به گزارش ایرنا، در هفته 21 رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در استادیوم دو هزارو 500 نفر امام خمینی (ه) اراک به مصاف یکدیگر رفتند.
در نیمه اول این دیدار مس رفسنجان در دقیقه 21 با گلزنی امیرحسین موسی زاده ازرقیب خود پیش افتاد و در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان رسید.
در نیمه دوم با وجود تلاش شاگردان مهدی پاشازاده، این تیم مس رفسنجان بود که در دقیقه 71 با گل آرمان رمضانی پیشی گرفت و در پایان مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود مس رفسنجان پایان یافت.
در حال حاضر تیم آلومینیوم اراک با 21 بازی و 24 امتیاز در جایگاه 12 جدول رده بندی قرار داد و سه شنبه هفته آینده در خرم آباد به مصاف تیم خیبر می رود.
6992/3075/خبرنگار:آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلومینیوم اراک مغلوب مس رفسنجان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..