تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش منزل مسکونی 2 طبقه در مشهد

کد خبر: ۴۶۸۵۲۸

۹۲۷  بازدید

حوالی ساعت 15 امروز یک منزل مسکونی دو طبقه در خیابان امام خمینی(ره) مشهد بر اثر بی احتیاطی در عملیات گودبرداری پروژه ساختمانی مجاور خود دچار تخریب شد.

خبرگزاری ایسنا: حوالی ساعت 15 امروز یک منزل مسکونی دو طبقه در خیابان امام خمینی(ره) مشهد بر اثر بی احتیاطی در عملیات گودبرداری پروژه ساختمانی مجاور خود دچار تخریب شد.

علی یکه، افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص این حادثه، اظهار کرد: همزمان با اعلام حادثه، نیروهای نجات ایستگاه‌های شماره 4 و 11 به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که یک ساختمان دو طبقه به مساحت 70 متر در مجاورت یک زمین گودبرداری ریزش کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ساکنین منزل هنگامی که صداهای تخریب دیوار را شنیده‌اند بلافاصله محل را ترک کرده‌اند و  این حادثه مصدومی نداشته‌ است.

یکه خاطرنشان کرد: هنگامی که نیروهای سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه می‌رسند آب، برق و گاز منزل مسکونی را قطع، محل را نوارکشی و جستجو می‌کنند تا کسی در زیر آوار باقی نمانده باشد پس از برقراری ایمنی در محل حادثه منزل مسکونی به پلیس ساختمان تحویل داده می‌شود.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اینکه 80 درصد این منزل دو طبقه تخریب شده است، یادآور شد: عمق زمین گودبرداری بیش از یک متر و مساحت آن صد متر بوده که طبق بررسی‌های اولیه کارشناسان، بی‌احتیاطی در عملیات گودبرداری علت بروز حادثه بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش منزل مسکونی 2 طبقه در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..