تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قول منصوریان به یک هوادار ویژه در تمرین امروز استقلال

قول منصوریان به یک هوادار ویژه در تمرین امروز استقلال

ورزش > لیگ برتر - تمرین امروز استقلالی‌ها یک تماشاگر ویژه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در تمرین امروز استقلالی ها که پشت درهای بسته برگزار شد یک مهمان ویژه حضور داشت.یکی از خانم های طرفدار این تیم که با بیماری دست و پنجه نرم می کند،تمرین آبی ها را از نزدیک تماشا کرد.

این بانو خطاب به بازیکنان گفت که دوست دارد مثل زمانی که مرحوم حجازی در استقلال بود این تیم بتواند بار دیگر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.همچنین در  پایان تمرین علیرضا منصوریان به او قول داد که پیراهنش و یک لوح یادبود به او می‌دهد تا او هرچه زودتر با بیماری‌اش مبارزه کند و دوباره بتواند در تمرین آبی‌پوشان حاضر شود.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قول منصوریان به یک هوادار ویژه در تمرین امروز استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..