تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که با خوردن گوشت در رستوران نابینا شد +فیلم

مردی که با خوردن گوشت در رستوران نابینا شد +فیلم
 

اعتراض یک مرد به کیفیت پخت گوشت یک رستوران منجر به نابینا شدنش شد !! ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز مرد جوان به کیفیت پایین پخت گوشت عذایش به سرآشپز یک رستوران اعتراض کرد و در عوض واکنش سرآشپز به وی به این صورت بود که با عصبانیت کاسه ای پر از فلفل قرمز را به چشمان و صورت مرد پاشید

مردی که با خوردن گوشت در رستوران نابینا شد +فیلم

به گزارش ایران ناز؛«ديويد ايوانز» 46 ساله وقتي نسبت به بي کيفيت بودن غذاي رستوران اعتراض کرد و گفت:گوشتي که براي او آورده اند مثل لاستيک سفت و غير قابل خوردن است با واکنش بسيار عجيب سرآشپز در آن لحظه روبه رو شد.

مردی که با خوردن گوشت در رستوران نابینا شد +فیلم

در کمال ناباوري سرآشپز رستوران ظرف بزرگي از پودر فلفل بسيار تند را به صورت مرد پاشيد که گفته شده باعث نابينا شدن او شده است.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/11/5/5745916_606.mp4

 

 

مطالب مرتبط:

مردی که گوشت انسان به مردم می فروخت !

فروش باورنکردنی گوشت انسان در این مغازه (عکس)

جنجال خوردن پاهای قطع شده انسان در رستوران +عکس 18+




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که با خوردن گوشت در رستوران نابینا شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..