تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت بعدی WatchOS دارای «مُد سینما» خواهد بود

براساس خبری که اخیرا منتشر شده، اپل در نظر دارد حالت جدیدی تحت عنوان Theater Mode یا مدُ سینما را در آپدیت آتی WatchOS به ساعت هوشمند خود بیاورد.

براساس مطلب منتشر شده در راهنمای توسعه دهندگان اپل، وضعیت یاد شده به کاربران امکان خواهد داد تا بدون هیچ دردسری ساعت را به حالت بی صدا یا میوت در بیاورند و قابلیت روشن شدن نمایشگر آن بعد از بالا آمدن مچ را نیز غیرفعال نمایند که هر دوی این موارد بسیار در سالن های سینما و تاتر سودمند واقع می شوند.

گفتنی است در این نسخه از پلتفرم پوشیدنی اپل، نوتیفیکیشن ها همچنان از طریق بازخوردهای لرزشی به کاربر منتقل می شوند و برای مشاهده شان صرفا کافیست که چرخنده دیجیتالی را فشار داده یا بعد از رسیدن اعلان روی نمایشگر ساعت اشاره نمایید.

از دیگر ویژگی های جدید اضافه شده به watchOS 3.2 می توان به Sirikit اشاره نمود که عملکردی مشابه به آنچه روی آیفون دارد را از خود به نمایش می گذارد. به این ترتیب توسعه دهندگان اپلیکیشن قادر خواهند بود امکان دسترسی به سرویس های مختلف را از طریق سیری درون اپ های خود فراهم نمایند. برای نمونه می توان با استفاده از سیری [مستقیما از طریق اپل واچ] از اوبر درخواست ماشین کرد یا پیامی را در واتس اپ ارسال نمود.

گفتنی است هنوز هم تاریخ دقیق عرضه این نسخه از پلتفررم پوشیدنی اپل منتشر نشده و نمی دانیم که قرار است ابتدا در قالب بتا به توسعه دهندگان عرضه شود یا نسخه نهایی اش مستقیما در اختیار کاربران عادی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که آخرین نسخه ارائه شده از watchOS ورژن 3.1.3 آن بود که اوایل همین هفته و تحت عنوان یک آپدیت امنیتی ارائه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت بعدی WatchOS دارای «مُد سینما» خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..