تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترلر جدید Gamevice، جک 3.5 میلی متری هدفون را به آیفون 7 بر می گرداند

کمپانی اپل در سال 2013 و با ارائه نسخه هفتم iOS پشتیبانی از گیم کنترلرهای استاندارد را رسماً به موبایل های آیفون اضافه کرد.

از آن تاریخ به بعد شرکت های متعددی تلاش کردند تا کنترلر مناسبی را برای کاربران محصولات اپل تدارک ببیند، اما بدون تردید هیچکدام نمی توانند در قامت کنسول های دستی پرطرفداری مانند نینتندو 3DS قرار بگیرند.

با این وجود کمپانی Gamevice که از مدت ها قبل سعی دارد گجت هایی کاربردی برای آیفون بسازد، از روی دست نینتندو سوییچ جدیدترین کنترلرش را طراحی و معرفی کرده که ضمن اتصال به دو طرف موبایل، جک 3.5 میلی متری هدفون حذف شده را هم باز می گرداند.

گفتنی است این گیم پد جذاب برخلاف اغلب مدل های موجود در بازار، نیازی به شارژ مجزا ندارد و حین اتصال به پورت لایتنینگ موبایل، به صورت خودکار شارژ هم می شود.

شایان ذکر است Gamevice با اینکه تلاش داشته از رابط برنامه نویسی معین اپل برای کنترلرش استفاده کند تا تقریباً از همه بازی های iOS پشتیبانی شود، همچنان عناوینی هستند که به صورت پیش فرض برای صفحه لمسی بهینه سازی گردیده اند.

بنابراین اپلیکیشینی به نام Gamevice Live به کمک کاربر آمده و بازی های همخوان با گجت یاد شده را لیست می نماید. کنترلر Gamevice برای آیفون دوازدهم بهمن ماه و با قیمت 99.95 دلار روانه بازار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترلر جدید Gamevice، جک 3.5 میلی متری هدفون را به آیفون 7 بر می گرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..