تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش "ساخت و ساز و رونق اقتص&

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی کبیری این همایش را در راستای شعار سال 95 مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد و اظهار داشت: حدود 65 درصد اشتغال کشور و 160 رشته شغلی به صنعت ساختمان وابسته‌اند و به واقع صنعت ساختمان در کشور موتور محرکه محسوب می‌شود اما متاسفانه تعداد زیادی از کارخانه‌های وابسته به این صنعت با حداقل تولید فعالیت کرده و برخی نیز تعطیل شده‌اند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری و ساخت در این بخش نیز دوران بسیار سختی را می‌گذراند بنابراین یکی از اهداف مهم همایش، تلاش برای راه‌اندازی مجدد صنعت ساختمان و ایجاد گشایش و رونق در این بخش  است.

کبیری پرهیز از گره خوردن با مسائل سیاسی و پیچیده شدن نسخه حل مشکلات در داخل کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: بحث اقتصادی مقاومتی به معنای عدم رابطه و تعامل با دنیا نیست و ما در این همایش دنبال حفظ اقتدار و قدرت کشور و از سوی دیگر ایجاد رابطه اصولی با سایرین هستیم. چاره‌اندیشی همگانی در بخش‌های دولتی و غیردولتی در کنار هم و بصورت برنامه ریزی شده و یکپارچه مهمترین راه حل بشمار می‌رود.

وی اظهار داشت: تاکید همایش بر توجه هر چه بیشتر به حاشیه‌نشینان و احیای و نوسازی بافت‌های فرسوده براساس الگویی مشخص و دقیق و شکل دادن به برندهای تاثیرگذار از دیگر اهداف این همایش است انبوه سازان در بافت‌های فرسوده مشهد نمونه‌های موفقی را اجرا کرده‌اند که قابل تامل است.

کبیری تصریح کرد: بررسی موانع کاری انبوه‌سازان و تولیدکنندگان ساختمان، رفع مشکلات و تنگناهای ساخت و ساز، تعامل و رفع مشکلات موجود در بخش بیمه و مالیات‌ها و بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، واکاوی سیاست‌های موجود و  همکاری و تهاتر با شرکت‌های خدماتی از دیگر اهدافی است که امیدواریم به خروج از رکود مسکن و رونق اقتصاد کشور منتج شود.

این همایش در روزهای اول و دوم اسفندماه 95 و از سوی انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان و مسکن و ساختمان خراسان رضوی و مجموعه فرهنگی تبلیغاتی ایران هنر در مشهد برگزار می‌شود.

دومین کنگره شهدای دانشجو تربت حیدریه برگزار می‌شود

دبیر کنگره شهدای دانشجو تربت حیدریه گفت: دومین کنگره شهدای دانشجو تربت حیدریه با عنوان «افلاکیان بی ادعا» نهم اسفندماه 1395 در سالن شرکت نفت شهرستان برگزار می‌شود.

محمد مصطفی صیقلیان محتوای شاخص کنگره را پیرامون اقتصاد مقاومتی، شهدای دانشجو، رسالت دانشجویی و سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و بیان کرد: این کنگره با تاکید بر دغدغه‌های چندین و چند ساله مقام معظم رهبری، در تلاش است تا سطح آگاهی دانشجویان را نسبت به موضوع شهدای دانشجو ارتقا دهد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 25 بهمن ماه اعلام و خاطرنشان کرد: آثار باید در قالب‌های گوناگون اعم از مقاله، شعر، دلنوشته و خاطره نویسی، کاریکاتور، نقاشی، موشن گرافی، ساخت کانال، فیلم موبایلی، وصیت‌خوانی، نقد کتاب، داستان کوتاه، متن و نثر ادبی طنز، نمایشنامه، عکس گرافی، پوستر، نرم افزار، پادکست و مستند ارسال شوند.

نماد اعتماد الکترونیکی، چالش‌های تجارت الکترونیک را رفع کرده است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توسعه کسب و کارهای اینترنتی به عنوان یکی از سازوکارهای تجارت الکترونیک، با دو چالش جدی روبرو بود که نماد اعتماد الکترونیک، این دو چالش را تا حدود زیادی رفع کرده است.

علی غفوری مقدم گفت: این چالش‌ها شامل عدم اعتماد مردم و خریداران به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به دلیل نگرانی از قیمت، کیفیت و تحویل کالا و عدم ایجاد فرهنگ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است که با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده در دو سال اخیر از جمله برگزاری همایش‌های نماد اعتماد الکترونیکی، این دو چالش تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از روش‌های کاهش هزینه شبکه توزیع، مورد نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

غفوری مقدم تصریح کرد: اعطا نماد اعتماد الکترونیکی از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با توجه به فرایندی که برای احراز صلاحیت فردی و مکانی صورت می‌پذیرد و نیز اعمال نظارت های بعدی و امکان رسیدگی به تخلفات و شکایات، بستر ایجاد اعتماد مردم به کسب و کارهای اینترنتی را فراهم نموده است.

وی گفت: در حال حاضر از حدود 22500 مجوز نماد اعتماد، حدود 1800 مورد متعلق به استان خراسان رضوی است و این استان بعد از تهران رتبه دوم در سطح کشور را دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش "ساخت و ساز و رونق اقتص&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..