تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نینتندو سوییچ سه بازی دیگر در زمان عرضه دریافت خواهد کرد

نینتندو سوییچ سه بازی دیگر در زمان عرضه دریافت خواهد کرد

به‌تازگی مشخص شده که سه بازی World Of Goo، Little Infernoو Human Resource Machine به لیست عناوین زمان عرضه نینتندو سوییچ اضافه شده‌اند. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

استودیو تومارو کورپریشن (Tomorrow Corporation)، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی‌های Little Inferno ، World Of Goo و Human Resource Machine در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند)، همزمان با عرضه نینتندو سوییچ برای این کنسول عرضه خواهند شد. هر سه بازی نسل قبل عرضه شده‌اند اما مطابق صحبت‌های سازنده این عناوین، نسخه سوییچ برخی چیزهای منحصر به فرد خودش را داراست.

 

تومارو کورپریشن در وبسایت خود اینگونه توضیح داد:

 

هر سه بازی در یک مجموعه با تمامی موسیقی‌های متن موجود در این آثار عرضه خواهند شد. تومارو کورپریشن قصد دارد تا یک حالت جدید مخصوص کنسول نینتندو سوییچ با نام Soundtrack Mode ایجاد کند. در این حالت مخصوص بازیکنان می‌توانند به اکتشاف موسیقی‌های شگفت انگیز کایل گابلر در بازی بپردازند.

 

هر سه بازی به صورت دیجیتالی عرضه خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید این عناوین را در زمان عرضه نینتندو سوییچ دارید، بهتر است هنگام خرید کنسول حافظه آن را نیز ارتقا دهید.

 

بازی World Of Goo برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای کنسول Wii عرضه شد، سپس تومارو کورپریشن بازی‌های Little Inferno و Human Resource Machince را به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ برای Wii U عرضه کرد.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نینتندو سوییچ سه بازی دیگر در زمان عرضه دریافت خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..