تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع چالش های تجارت الکترونیک با نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی چالش های تجارت الکترونیک را تا حدود زیادی رفع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی در مشهد با بیان این مطلب گفت : این چالش ها شامل اعتماد نداشتن مردم و خریداران به خرید از فروشگاه های اینترنتی به دلیل نگرانی از قیمت، کیفیت و تحویل کالا و عدم ایجاد فرهنگ خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد.

علی غفوری مقدم ادامه داد: توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از روش های کاهش هزینه شبکه توزیع، مورد نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

او تصریح کرد:اعطاء نماد اعتماد الکترونیکی از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با توجه به فرایندی که برای احراز صلاحیت فردی و مکانی صورت می پذیرد و نیز اعمال نظارت های بعدی و امکان رسیدگی به تخلفات و شکایات، بستر ایجاد اعتماد مردم به کسب و کارهای اینترنتی را فراهم کرده است.

غفوری مقدم گفت: هم اکنون از حدود 22500 مجوز نماد اعتماد، حدود 1800 مورد متعلق به استان خراسان رضوی است و این استان بعد از تهران رتبه دوم در سطح کشور را دارد.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع چالش های تجارت الکترونیک با نماد اعتماد الکترونیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..