تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف وانت نيسان با خلافی میلیونی درمریوان

فرمانده انتظامی مريوان گفت:يک دستگاه وانت نيسان با 73 ميليون و 900 هزار ريال جريمه پرداخت نشده در شهرستان "مريوان" توقيف وروانه پارکينگ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حیدری گفت: يك دستگاه خودرو وانت نيسان را به دليل تخطی از مقررات راهنمايی و رانندگی توسط مأموران پليس راهنمايی و رانندگی اين شهرستان توقیف شد.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های انجام شده دریافتند که خودروی توقیفی 189 برگه جريمه پرداخت نشده دارد

فرمانده انتظامی مريوان بيشترين تخلفات ثبت شده برای اين خودرو را عبور از چراغ قرمز، تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت و پارک ممنوع اعلام کرد و افزود: با احراز خلافی بالای 10 ميليون ريال به پارکينگ منتقل شد.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف وانت نيسان با خلافی میلیونی درمریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..