تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل پیکر دو جان باخته دیگر حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی استان تهران، دکتر قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: پیکر 2 تن دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو امروز و دقایقی پیش به پزشکی قانونی تحویل داده شد. وی تصریح کرد: این دو پیکر متعلق به شهدای آتش آنشان است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: اقدامات تخصصی و کارشناسی در حال انجام است و با اخذ DNAو تطبیق آن‌ها با نمونه هویت جانباختگان احراز می‌شود.
وی افزود: تا این لحظه تعداد کل اجساد تحویلی به پزشکی قانونی با احتساب فرد ارجاع شده از بیمارستان، هشت نفر است.
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.
اجتمام**9132** 1569
دریافت: فرزانه سلامت بخش ** انتشار: علی حبیبی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل پیکر دو جان باخته دیگر حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..