تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید فرانس ۲۴ از عملکرد بانوان ورزشکار ایران

سایت فرانس ۲۴ در مطلبی از پیشرفت ورزش بانوان در ایران خبر داد و اعلام کرد که بانوان ورزشکار ایرانی مرزهای ورزش در این کشور را گسترش داده‌اند.

به گزارش شمانیوز: سایت خبری فرانس ۲۴ در مطلبی درباره بانوان ورزشکار ایرانی نوشت: بانوان ورزشکار ایرانی در چه ورزش شطرنج در سطح بین‌المللی و چه در ورزش هایی همچون هاکی نقش اساسی ایفا می‌کنند.
در حالی که محدودیت‌هایی برای زنان در ورزش وجود دارد. بسیاری از زنان ورزشکار ایرانی با شجاعت و دلاوری که از خود نشان دادند خود را به سطح بین‌المللی رساندند و توانستند در مسابقات خارجی شرکت کنند و با محیط ورزش بین‌المللی آشنایی پیدا کنند.
بسیاری از زنان ورزشکار ایرانی پرچم ورزش بانوان در کشور ایران را بالا نگه داشتند.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید فرانس ۲۴ از عملکرد بانوان ورزشکار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..