تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پرسپولیسی‌ها به درخواست تراکتورسازی/ خوردبین: خوشحال می‌شویم زودتر از تراکتور بازی کنیم

واکنش پرسپولیسی‌ها به درخواست تراکتورسازی/ خوردبین: خوشحال می‌شویم زودتر از تراکتور بازی کنیم

ورزش > لیگ برتر - تراکتورسازی از سازمان لیگ درخواست کرده مسابقاتش زودتر از پرسپولیس برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتوری ها با این درخواست، چند روزی است که توجه لیگ را به خود جلب کرده اند. اما واکنش پرسپولیسی ها به این ماجرا هم می تواند قابل توجه باشد چراکه این تیم به طور مستقیم توسط تراکتوری ها خطاب قرار گرفته است.
امروز محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به تسنیم حرف های جالبی زده است. او گفت: از خدایمان است که ما زودتر از تراکتورسازی بازی کنیم و هیچ مشکلی بابت این موضوع نداریم. من نمی‌دانم چرا بی‌جهت حساسیت درست می‌شود، ولی این برنامه‌ریزی از مدت‌ها پیش صورت گرفته است. اصلا آن زمان مشخص نبود که قرار است پرسپولیس و تراکتورسازی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم با یکدیگر رقابت کنند.
او ادامه داد: هیچ مشکلی نداریم و اتفاقا خوشحال می‌شویم که زودتر از تراکتورسازی بازی کنیم. اگر اینطور شود استرس کمتری هم خواهیم داشت. اگر به برنامه بازی‌های لیگ برتر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در هفته‌های آینده ما جلوتر از تراکتورسازی بازی خواهیم کرد و این موضوع آنقدر حساس نیست که اینقدر بحث درموردش صورت می‌گیرد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پرسپولیسی‌ها به درخواست تراکتورسازی/ خوردبین: خوشحال می‌شویم زودتر از تراکتور بازی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..