تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامرانی‌فر: کارت‌های زرد برای ابراهیم‌زاده بود

کد خبر: ۴۶۸۴۷۰

۷۴۳  بازدید

رئیس دپارتمان داوری از محرومیت یک بازیکن گسترش فولاد تبریز در دیدار بعدی تیمش خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوری گفت: با توجه به بررسی های نهایی دپارتمان داوری و گزارش مجدد داور دیدار تیم های پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز از سری رقابتهای هفته 18 لیگ برتر، بازیکن شماره 61 تیم گسترش فولاد تبریز در دقایق 35 و 81 اخطار گرفته است و همچنین بازیکن شماره 5 این تیم هیچ اخطاری دریافت نکرده است. بر این اساس بازیکن شماره 61 از بازی بعد محروم است.

فراز کمالوند امروز در گفت و گو با فارس از ارسال نامه اعتراضی این باشگاه به فدراسیون فوتبال خواستار بررسی این موضوع شده بود که در نهایت کامرانی‌فر با اعلام اینکه کارت زرد برای ابراهیم‌زاده بود به این ماجرا خاتمه داد.

صالحی داور بازی در این دیدار دو بار به ابراهیم‌زاده کارت زرد نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامرانی‌فر: کارت‌های زرد برای ابراهیم‌زاده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..