تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از سرطان از چه راههایی ممکن است؟

پیشگیری از سرطان از راههای مختلفی امکان پذیر است.خوشبختانه در کشورمان علم پزشکی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

پیشگیری از سرطان از چه راههایی ممکن است؟

پیشگیری از سرطان

کامران بهار فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به درمان‌های جدید بیماری مرموز سرطان اظهار داشت: خوشبختانه در کشورمان علم پزشکی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و به طبع راه‌های تشخیص و درمان انواع بیماری‌های سرطان از رشد چشمگیری برخوردار است و روش‌های مختلفی چون رادیوتراپی، شیمی درمانی و جراحی همگام با دنیا در کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه در کشور رادیولوژیست‌ها کار پزشکان متخصص داخلی را انجام می دهند و هنگامی که بیمار به آنها مراجعه می‌کند به دلیل شناخت ناکافی از وضعیت درونی بدنشان و یا سابقه بیماری فرد ممکن است راه حل درمان را اشتباه تشخیص داده و فرد بیمار هزینه های گزافی را متحمل می شود.

بهار یادآور شد: روش‌های رادیوتراپی، شیمی درمان و پرتو درمانی از راه‌های جدید تشخیص و معالجه بیماری‌های مختلف سرطان است و بسیاری از بیماران سرطانی با این روش‌های جدید و پیشرفته درمان می‌شوند.

فوق تخصص آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: کنگره سرطان شنا‌سی به پزشکان این امتیاز را می‌دهد تا با بحث و تبادل نظر علمی بهترین راه‌های تشخیص و درمان سرطان‌های مختلف پیدا شود تا بیماران به جای استفاده مستقیم از شیمی درمانی از راه‌های بهتری معالجه شوند.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی مناسب،  تغذیه سالم، تنفس در هوای پاک و مصرف روغن‌های طبیعی می‌تواند افراد را در برابر بروز بیماری‌های سرطان بیمه کند.

بهار تصریح کرد: برای معالجه بیماران سرطانی پزشکان باید خود از روحیه قوی و با نشاطی برخوردار باشند تا بتوانند امید به زندگی را در این افراد افزایش دهند و پرستاران شیمی درمانی به نوعی خط مقدم این کار خداپسند‌انه هستند.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط :

برای پیشگیری از سرطان مری ، رعایت این نکات را فراموش نکنید

راهکارهای پیشگیری از سرطان پستان / عوامل خطر و ایجاد کننده سرطان پستان

5 راه ساده برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ

پیشگیری از سرطان کبد با این نوشیدنی

کرم های ضدآفتاب را برای پیشگیری از سرطان پوست جدی بگیرید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از سرطان از چه راههایی ممکن است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..