تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه لایو استوری بگذاریم؟

اگر نمی دانید چگونه در اینستاگرام پخش زنده قرار دهید، این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زمانی است که قابلیت پخش زنده برای کاربران آمریکایی اینستاگرام فعال شده است اما حالا این شبکه اجتماعی، ویژگی جدید خود را برای اکثر کشور ها از جمله ایران فعال کرده است. شما با استفاده از این قابلیت می توانید از خود و محیط اطراف به صورت زنده ویدئو ضبط کنید و آن را بین کاربران به اشتراک بگذارید.

برای به اشتراک گذاشتن ویدئو های زنده باید:

وارد نرم افزار اینستاگرام شوید وارد your story شوید وارد تب Live شوید دکمه Start Live Story را لمس کنید و فیلم خود را ضبط کنید چگونه لایو استوری بگذاریم؟چگونه لایو استوری بگذاریم؟چگونه لایو استوری بگذاریم؟

شما می توانید باشگاه خبرنگاران جوان را با آدرس instagram.com/yjc.news در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه لایو استوری بگذاریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..