تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه شدید به برنجکاران ایرانی : افزایش واردات برنج خارجی

ضربه شدید به برنجکاران ایرانی : افزایش واردات برنج خارجی

رکنااقتصادی: قاسمعلی حسنی، عضو اتحادیه بنکداران  بیان داشت: بازار همچنان در رکود است و هیچ تغییر محسوسی نسبت به قبل ایجاد نشده، حتی بازار مواد غذایی نیز در کساد شدیدی است.
وی افزود: در این میان اقلام وارداتی پس از افزایش دلار گرانتر شده اند از جمله انواع تنقلات، چیپس، انواع شکلات، بیسکوئیت و آدامس وارداتی افزایش قیمت داشته اند با این وجود در یک سال گذشته شاهد افزایش اقلام وارداتی هستیم و روز به روز نیز کالاهای بیشتری وارد بازار می شوند البته بنده از آمار گمرک خبر ندارم بلکه آن چیزی را مطرح می کنم که در بازار می بینم.
عضو اتحادیه بنکداران در رابطه با قیمت برنج در بازار بیان داشت: قیمت برنج ایرانی در یک ماه اخیر تفاوتی نداشته و از 8 هزار و 500 تومان تا 13 هزار متغیر است، قیمت برنج خارجی نیز از 4300 تا 5100 تومان است.
وی اضافه کرد: البته با توجه به بخشنامه ای که صادر شده است تعرفه برنج خارجی کاهش یافته است بنابراین با توجه به کاهش تعرفه پیش بینی ما این است که واردات برنج خارجی افزایش یافته و در سال آینده شاهد میزان برنج خارجی بیشتری در بازار باشیم و بدون شک نیز این واردات ضربه زیادی به تولیدکننده داخلی خواهد زد و بازار داخلی برنج را به خارجی ها خواهد داد.
وی در ادامه در رابطه با افزایش قیمت حبوبات تصریح کرد: فصل سرما است و به همین دلیل تقاضا برای حبوبات بالاتر رفته و این یکی از مهم ترین دلایل افزایش قیمت این کالا بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه شدید به برنجکاران ایرانی : افزایش واردات برنج خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..