تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرانکشتاین دنیای ماشین‌ها را ببینید + فیلم

6 / بهمن / 1395 - 11:00

اگر شما فکر می‌کنید که نمی‌توانید رویاهای دوران کودکی خود را محقق کنید و یا حتی اینکه فکر می‌کنید نمی‌توانید خودرویی اختصاصی بنابر سلیقه خود داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کار اختصاصی یک مهندس برق در آفریقای جنوبی بنابر سلیقه‌اش آشنا کنیم.
"موسی نگوبنی"، یک مهندس برق در آفریقای جنوبی است که پس از خواندن مجلات بین المللی ماشین طی چند سال، تصمیم به ساخت خودرویی اختصاصی برای خود گرفت تا در نهایت با صرف هزینه ای 16 هزار و 750 دلاری و همچنین صرف زمان 3 ساله، موفق به ساخت خودروی ایده آل با ترکیب چند ماشین باهم شود.
برای تحقق این پروژه، موسی نگوبنی از موتور 2 لیتری و سیستم ترمز عقب بی ام و 318is متعلق به سال 1998 میلادی، از شیشه عقب مزدا 323 متعلق به سال 1986 میلادی، از پنجره‌های بی ام و M3 E46 متعلق به سال 2005 میلادی، از شیشه جلو فولکس واگن Caddy، چراغ‌های پیشانی مدل‌های 2011 آئودی TT و در نهایت از چراغ‌های عقب نیسان GT-R استفاده کرده است تا نتیجه کار چیزی شود که هم در تصویر و هم در ویدیو مشاهده می‌کنید.
علاوه بر این‌ها، موسی نگوبنی برای ماشین خود یک راه حل برای روشن کردن موتور از راه دور پیدا کرده است که از طریق تلفن همراه قابل استفاده است.
در آخر هم موسی نگوبنی عنوان کرد که پیش از این علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن کارش نداشت، زیرا در آفریقا خیلی‌ها توانایی چنین کاری ندارند و بدتر از آن، خیلی‌ها سعی می‌کنند که شما هم چنین چیزی نداشته باشید و با شما نبرد خواهند کرد، اما حالا به این نتیجه رسیده‌ام که در وهله اول مهارت‌های لازم برای ساخت چنین پروژه‌ای هائز اهمیت است تا چیزی که در انتها تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

رقابت دیدنی لامبورگینی هوراکان در مقابل تسلا P85 D

رقابت دیدنی لامبورگینی هوراکان در مقابل تسلا P85 D

رکورد سریعترین پیت استاپ فرمول 1 جابجا شد

رکورد سریعترین پیت استاپ فرمول 1 جابجا شد

مسابقه درگ پورشه کیمن GT4 با كاميون + فیلم

مسابقه درگ پورشه کیمن GT4 با كاميون + فیلم

عکس ها

فرانکشتاین دنیای ماشین‌ها را ببینید + فیلم - 0

نظرات

نام

ایمیل

متن پیام

ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است در حال ارسال ...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرانکشتاین دنیای ماشین‌ها را ببینید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..