تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت کاپیتان پرسپولیس؛ از شایعه تا واقعیت

برخی اخبار از احتمال محرومیت کاپیتان پرسپولیس حکایت دارند.

به گزارش کاپ، اواسط نیمه دوم بازی تیمهای پرسپولیس و گسترش فولاد بود که خطایی بر روی سید جلال حسینی انجام شد و این بازیکن اعتقاد داشت که بازیکن حریف باید کارت بگیرد و به همین خاطر به احمد صالحی، قاضی جنجالی این مسابقه اعتراض کرد. این اعتراض همانا و کارت زرد اقای داور و محرومیت سید جلال هم همان.

بعد از اینکه سید جلال از داور کارت گرفت کمی احساسی شد و این مساله باعث شده که عده ای  اعتقاد دارشته باشند که شماره 4 تیم ملی باید به مدت طولانی محروم شود.

ادعایی عجیب برای بازیکنی که به خوش اخلاقی شهره است و در 108 بازی ملی تنها دو کارت زرد گرفته است. بازیکنی که عنوان بازیکن اخلاق را هم یدک می کشد و در اکثر درگیری های داخل زمین برای میانجیگری پا پیش می گذارد و ریش سفیدی می کند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت کاپیتان پرسپولیس؛ از شایعه تا واقعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..