تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق ایران و آذربایجان برای ترانزیت ترافیک ارتباطات منطقه

IMG_20170124_203758 معاون وزیر ارتباطات با همتای آذربایجانی خود در راستای گسترش همکاریهای ارتباطی دو کشور ایران و آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.به گزارش فاوانیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، دیدار میان محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با التماس ممداف معاون وزیر ارتباطات و فناوریهای نوین جمهوری آذربایجان عصرروز سه شنبه به منظور گسترش روابط ارتباطی دو کشور انجام شد و طرفین علاوه بر موارد موردنظر برای گسترش همکاریها، بر پیگیری تفاهمات صورت گرفته در دیدار وزرای ارتباطات دو کشور تاکید کردند.
مهندس آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز در این دیدار پیشنهاد ایجاد دهکده ارتباطی به صورت پایلوت و استفاده از تجهیزات ایرانی در شبکه مخابراتی این کشور همسایه راارائه کرد که این موضوع مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین موضوع ترانزیت ترافیک منطقه با همکاری مشترک ایران و آذربایجان و نیز کاهش تعرفه تبادل ترافیک میان دو کشور را مطرح کرد که این دو موضوع مورد توافق دو طرف قرار گرفت.
در این دیدار، التماس ممداف با اشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار استفاده از تجربیات ایران در این زمینه شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق ایران و آذربایجان برای ترانزیت ترافیک ارتباطات منطقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..