تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راکبان موتورسوار فاقد کلاه ایمنی در ایلام توقیف می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نورالله خادم اظهار اشت: استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین موتورسیکلت ها ضروری است چرا که درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب های جدی به ناحیه سر موتورسوار و سرنشین ها به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است.

وی افزود: در اجرای ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس با اجرای طرح اجباری استفاده از کلاه ایمنی با موتور سواران فاقد کلاه ایمنی در مرکز و دیگر شهرهای استان ایلام برخورد قانونی می کند.

سرهنگ خادم تاکید کرد: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، استفاده از کلاه ایمنی استاندارد برای راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت به منظور حفظ سلامتی افراد جامعه و با هدف کاهش تلفات جانی و مالی موتورسواران الزامی شده است.

وی هدف پلیس را از انجام این مقررات نجات جان موتورسواران و کاهش آلام و دردهای خانواده آنها ناشی از تصادفات اعلام کرد و گفت: پلیس مصمم است به لحاظ حفظ سلامت رانندگان، راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت سوار و شهروندان با متخلفان بطور جدی برخورد کند.

وی یادآور شد: هنگام راندن موتورسیکلت بر خلاف خودرو تمام بدن راکب در معرض ضربه و خطرات ناشی از سوانح رانندگی قرار می گیرد و استفاده از کلاه ایمنی، میزان این خطرات را تا حدود بسیار زیادی کاهش می دهد.

سرهنگ خادم با اشاره به اینکه در ۹ ماه منتهی به آذر ماه امسال در ۳۵ درصد تصادف های رانندگی یک موتورسیکلت بوده است.، اضافه کرد: موتورسیکلت به واسطه ساختار خاص این وسلیه نقلیه در تصادفات آسیب پذیر است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راکبان موتورسوار فاقد کلاه ایمنی در ایلام توقیف می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..