تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیجیان خواهر باید پیشتاز و پیشرو در عرصه جنگ نرم باشند

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور گفت:حوزه های علمیه خواهران باید پیشتاز در عرصه فضای مجازی باشند و تولید محتوای دینی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی در گردهمایی اساتید حوزه علمیه خواهران کشور افزود:در کشور بیش از 5 هزار استاد بسیجی خواهر داریم که از این تعداد در دوره تعالی سیاسی اساتید در مشهد با حضور 400 نفر از خواهران بسیجی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این دوره برای خواهران بسیجی در سه موضوع سبک زندگی اسلامی و خانواده، عفاف و حجاب و بصیرت سیاسی برای مبلغان خواهر در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با اشاره به حوزه های انقلابی گفت:همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید نهضت علمی در حوزه های علمیه جدی گرفته شود و این نهضت علمی این هست که طلبه ها و حوزه علمیه آماده پاسخوگیی در لحظات مختلف باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی افزود: خواهران بسیجی و اساتید و طلاب باید سرداران پیشتاز در عرصه جنگ نرم باشند وخودشان، خانوادشان و هم جامعه را به سمت تعالی و رشد رهنمون کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور افزود:66 هزار بسیجی طلبه در کشور داریم که باید همه طلاب و اساتید بسیجی تلاش کنند که پیشرو در عرصه جنگ نرم و جنگ سخت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی گفت:حوزه علمیه راه و مسیرش روشن است و باید در مسئله نظام و ولایت فقیه از هیچ تلاشی مضایقه نکند.

انتهای پیام//ف.غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیجیان خواهر باید پیشتاز و پیشرو در عرصه جنگ نرم باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..