تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاعت و صراحت طلبه های بسیجی در مقابل جریان نفوذ

رئیس سازمان بسیج روحانیون کشور گفت:برای مقابله با جریان نفوذ دشمنان طلبه های بسیجی باید شجاعت و صراحت داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی مولد حوزه های علمیه است اگر تفکر و اندیشه حوزوی نباشد و اگر طلبه ای هدف انقلابی نداشته باشد حوزه های علیمه انقلابی نخواهد بود.

وی تصریح کرد:اساتید حوزه علمیه باید موثر باشند و نقش حوزه علمیه خواهران نقش بسیار سازنده ای دارند و نقش خواران طلبه بسیجی در این قسمت باید پررنگ باشند.

رئیس سازمان بسیج روحانیون کشور گفت: خط سیر ما گفتمان ولایت است که باید هم لسانا و هم عملا باشد که این گفتمان ولایت شامل تقوای سیاسی و دینی و شناخت مخالفان انقلابی گری است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی شاهرودی افزود:طلبه بسیجی کسی است که احزاب سیاسی را بشناسد و عقبه های فکری هر جریان را بداند که این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: از جمله ویژگی های یک طلبه بسیجی ایتپن هست که عرصه های نفوذ را بشناسد که اگر نتوانیم بشناسیم نمی توانیم برنامه ریزی کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران نیز در این مراسم گفت: خواهران بسیجی نقش بی بدیل در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا اسکندری گفت: اگر در جامعه مادرانی پاک و هدفمند داشته باشیم و نقش شما خواهران در این زمینه نقش بسیار مهمی است که باید به خوبی ایفا کنید.

وی تصریح کرد: خواهران طلبه بسیجی باید در دوره های تخصصی شرکت کنند و به عنوان عناصر تاثیر گذار در جامعه تلاش کنند.و این دوره های تعالی که برای اساتید برگزار می شود از جمله اهداف آن آشنایی هر چه بیشتر اساتید با دوره های تخصصی است.

انتهای پیام//ف.غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاعت و صراحت طلبه های بسیجی در مقابل جریان نفوذ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..