تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی هستند

سلامت نیوز: سازمان غذا و دارو با نام بردن از تعدادی فرآورده های آرایشی و بهداشتی ضمن غیر مجاز شمرده آنها، از مردم خواست این محصولات را نخرند.

به گزارش سلامت نیوز، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای ، رنگ مو شکوهیه تابش نور با نام تجاری Light color و مشخصات STARARACO.LTD و پودر لباسشویی ماتینا با نام تجاری Matina و شامپو بدن ضد قارچ نوپریت (نوپری فانگ) با نام تجاری Noprit را به دلیل جعل پروانه بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد.


همچنین در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه تمام محصولات پنه لوپه دارای مجوز های بهداشتی بوده و صرفا خط چشم این شرکت دارای عدم مطابقت با ضوابط بوده ، آمده است: دستمال توالت دوقلو سی بل و محصول تولید و بسته بندی حنا با نام تجاری حمیرا به دلیل عدم دارا بودن مجوز های مورد نظر اداره کل نظارت بر فرآورده های بهداشتی و آرایشی به عنوان محصولات غیر مجاز معرفی می شوند.
در این اطلاعیه از مردم خواسته شده تا در صورت مشاهده محصولات نامبرده شده، ضمن اجتناب از خرید آنها مراتب را به شماره تلفن 66405569 یا نزدیک ترین معاونت های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..