تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلحه محافظان پوتین چیست؟+ فیلم

باتوجه به ویژگی های خارق العاده اسلحه "گروزا" بسیاری از نیروهای امنیتی روسیه از آن استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از منابع خبری روسیه از نوع اسلحه ایی که نیروهای امنیتی پوتین برای محافظت از وی استفاده می کنند پرده برداشتند.
بنابراین گزارش؛ افسران و نیروهای عملیات ویژه، به دلیل قدرت خارق العاده و اندازه کوچک اسلحه "گروزا" همواره از آن استفاده می کنند.

"سردیوکوف" طراح، این اسلحه را به گونه ای طراحی کرد تا هم کوچک باشد و هم از قدرت بالاتری نسبت به اسلحه "کلت" آمریکائی برخوردار باشد.

گفتنی است؛ زمانیکه پوتین قصد سفر به اروپا را داشت، نیروهای محافظ وی اسلحه های خود را در روسیه گذاشتند تا نیروهای اطلاعاتی اروپا به جزئیات آن پی نبرند.

شایان ذکر است؛ اسلحه های " ماگاروف" و "توکارف" از محبوب ترین سلاح ها در بین ارتش و نیروهای امنیتی روسیه است که صد درصد ساخت روسیه نیست؛ زیرا "ماگاروف" مدل پیشرفته اسلحه "والتر" و "توکاروف"  مدل پیشرفته اسلحه " برونینگ" است.

اسلحه محافظان پوتین چیست؟+ فیلم
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلحه محافظان پوتین چیست؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..