تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت رسمی ترامپ برای‌جلوگیری از ورود ایرانیان به آمریکا

رییس‌جمهور جدید آمریکا قرار است فرمان‌هایی اجرایی صادر کند که بر اساس آن، اعطای ویزا برای شهروندان چند کشور مسلمان از جمله ایران به‌طور موقت ممنوع می‌شود.

تلاش ترامپ برای محدود کردن ورود ایرانی‌ها به خاک آمریکابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دستیاران نمایندگان کنگره و کارشناسان مهاجرت می‌گویند که دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه چندین فرمان اجرایی صادر خواهد کرد که بر اساس آن صدور ویزا برای شهروندان سوریه و شش کشور دیگر خاورمیانه و آفریقا، شامل ایران، عراق، یمن، لیبی، سودان و سومالی به بهانه این‌که تهدیدی علیه امنیت ملی هستند، به‌طور موقت ممنوع شود.
 
نام ایران نیز در میان کشورهایی است که شهروندان آن‌ها برای مهاجرت و دریافت ویزای ورود به آمریکا با محدودیت مواجه خواهند شد. ترامپ ساعاتی پس از انتشار این خبر در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: چهارشنبه یک «روز بزرگ» برای امنیت ملی آمریکا خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت رسمی ترامپ برای‌جلوگیری از ورود ایرانیان به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..