تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپرتانکر ایران برای تحویل نفت در هلند پهلو می گیرد

۲ سوپرتانکر ایرانی برای اولین بار پس از ۵ سال وقفه، ماه آینده به منظور تحویل نزدیک به ۴ میلیون بشکه نفت خام در بندر روتردام هلند پهلوگیری خواهند کرد.

سوپرتانکر ایران برای تحویل نفت در هلند پهلو می گیردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری پلاتس، به گفته منابع تجاری، 2 سوپرتانکر ایرانی برای اولین بار پس از 5 سال وقفه، ماه آینده به منظور تحویل نزدیک به 4 میلیون بشکه نفت خام در بندر روتردام هلند پهلوگیری خواهند کرد.

این دو سوپر تانکر به ترتیب در روزهای 7 و 11 فوریه به ساحل هلند خواهند رسید و نفت خام و سبک ایران را در بندر رتردام تخلیه خواهند کرد.

به گفته منابع آگاه، این محموله ها توسط شرکت ملی نفت ایران برای فروش به شرکت شل به روتردام ارسال شده اند.

نصرالله سردشتی، مدیر بخش تجاری شرکت ملی نفتکش ایران گفت: «ما در گذشته با شرکت های بزرگ نفتی همکاری داشتیم. از آنجایی که ما دارای کشتی های خوب و مدرنی هستیم و خدماتی حرفه ای ارائه می دهیم، اکنون نیرویمان را به طور کامل باز یافته ایم تا بتوانیم سهممان از بازار حمل و نقل تانکری را بازپس بگیریم.»

وی افزود، قبل از تحریم ها، 20 درصد از فعالیت شرکت ملی نفتکش ایران به حمل محموله های نفتی ایران مربوط می شد و 80 درصد مابقی مربوط به حمل محموله های بین المللی بود.

پهلوگیری این تانکرها در بندر روتردام از آن جهت حائر اهمیت است که تانکرهای شرکت ملی نفتکش ایران در حال پذیرش در بنادر بین المللی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپرتانکر ایران برای تحویل نفت در هلند پهلو می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..