تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز نگرانی لندن از تایید حکم نازنین زاغری

معاون وزیر امور خارجه انگلیس گفت که مراتب نگرانی خود را درخصوص حکم خانم نازنین زاغری به ایران اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازریسک نیوز به نقل از ایسنا توبیاس الوود، معاون بخش خاورمیانه وزارت امور خارجه انگلیس با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از ابراز نگرانی نسبت به محکومیت نازنین زاغری راتکلیف، شهروند ایرانی- انگلیسی به وزارت امور خارجه ایران که به 5 سال زندان محکوم شده است، خبر داد.

توبیاس الوود که هفته گذشته به تهران سفر کرده بود، در پیام خود نوشت: با معاون وزیر خارجه ایران در این زمینه صحبت و نگرانی خود را اعلام کردم.

همچنین قرار است نشست هایی در این زمینه برای حمایت از خانواده وی برگزار شود.

بر اساس این گزارش، سخنگوی قوه قضاییه کشورمان روز یک شنبه از تایید محکومیت زاغری مبنی بر پنج سال حبس خبر داد.

نازنین زاغری، شهروند انگلیسی ایرانی الاصل است که سوم آوریل 2016 در فرودگاه امام خمینی تهران، زمانی که قصد داشت از سفرش به ایران بازگردد، به اتهام اقدامات امنیتی بازداشت و سپس در دادگاه مجرم شناخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز نگرانی لندن از تایید حکم نازنین زاغری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..