تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اداي احترام كاركنان اداره گاز كاشمر به آتش‌نشانان پلاسكو

جمعي از كاركنان اداره گاز كاشمر با حضور در ایستگاه آتش نشانی اين شهرستان و تقدیم شاخه هاي گل با همكاران آتش نشانان حادثه پلاسكو تهران ابراز همدردي كردند.

اداي احترام كاركنان اداره گاز كاشمر به آتش‌نشانان پلاسكوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد خليلي در اين ديدار آتش نشانان را قهرمان اصلي اين حادثه دانست و گفت: متاسفانه با انتشار خبر شهادت آتش نشانان پلاسكو، فضای بسيار غمگین و تلخی بر كشور حاکم شد و مردم از این حادثه بسیار متاثر شدند.
خليلي با بيان اين مطلب كه آتش نشانان خط مقدم مسئوليت اجتماعي قرار دارند افزود: يكي از مهمترين نكات حادثه پلاسكو نمود قدرشناسي مردم نسبت به خدمتگذاران نظام بود.
خليلي، همكاري و تعامل سازمانهاي امدادي همچون آتش نشاني و امداد 194 را موجب افزايش ايمني و آرامش مردم دانست.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اداي احترام كاركنان اداره گاز كاشمر به آتش‌نشانان پلاسكو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..