تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتصال 9روستای بردسكن به شبكه سراسری گاز

مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از اتصال 9 روستاي بخش انابد و شهرآباد از توابع شهرستان بردسکن استان در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز طبيعی خبر داد.

اتصال 9روستاي بردسكن به شبكه سراسري گازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سيد حميد فاني با اعلام اين خبر گفت: با افتتاح اين پروژه بيش از دو هزار خانوار در روستاهاي حسن آباد، كاظم‌آباد، جلال آباد، اسلام آباد، زمان آباد، حطيطه، علي آبادك، چراغ چين و عبدل آباد از نعمت گاز بهره مند مي شوند.
وي افزود: ۵۳ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ريال مجموع اعتبار پروژه گازرسانی 9 روستاي مذكور بوده که اين رقم از محل منابع داخلي شركت گاز استان در سال گذشته پيمان سپاري شده است.

مديرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاكيد بر تداوم توسعه شبكه هاي گازرساني در اقصي نقاط استان گفت: به تلاش متخصصان و كارشناسان اين شركت در سي و هشتمين سالگرد بهار انقلاب شاهد بهره‌برداري از پروژه هاي گاز رساني روستايي در خراسان رضوي هستیم.

فاني افزود: تمام تلاش من و همكارانم در شرکت گاز خراسان رضوي تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در كوتاه ترين زمان ممكن است.

انتهای پیام//ی.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتصال 9روستای بردسكن به شبكه سراسری گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..