تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم 17 درصدی پالایش و پخش در میان واحدهای سبز

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مجموعه وزارت نفت در هجدهمین همایش ملي صنایع سبز سال 1395 در بین 65  واحد منتخب سبز در کل کشور، موفق به کسب 29 عنوان واحد صنعتي- خدماتی سبز شد.

در اين راستا اقدامات چشمگیر زیست‌محیطی در مجموعه پالایش و پخش باعث شد تا از مجموع واحدهای خدماتی- صنعتی سبز درسطح كل كشور، 11 شركت به این شرح، به عنوان واحد خدماتي- صنعتي سبز فعال در مجموعه پالايش و پخش اعلام شوند.


- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اصفهان- كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ايلام- كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري- كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي- كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان - كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه يزد- كسب تنديس سيمين

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي انبار نفت شهيد بهفر اردبيل- كسب تنديس سيمين

- شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران (مركز انتقال نفت شهيد قلندري (پل بابا) - كسب تنديس سيمين

- شركت پالايش نفت لاوان- كسب لوح تقدير

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه مركزي- كسب لوح تقدير

- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه كرمان- كسب لوح تقدير

همچنین در مورد ساير شركت­هاي اصلي وزارت نفت، شرکت ملی گاز، 12 عنوان، شرکت ملی صنایع پتروشیمی 4 عنوان و شرکت ملی نفت، 2 عنوان از 29 عنوان واحدهاي منتخب سبز در سطح صنعت نفت را به خود اختصاص دادند.

هجدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز، دیروز (سه شنبه، 5 بهمن ماه) در محل سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده سازمان یونیدو، نماینده GIZ آلمان و جمعی از صاحبان صنایع سبز كل كشور برگزار شد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم 17 درصدی پالایش و پخش در میان واحدهای سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..