تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مدیر سابق استقلال به علی‌منصور/افشارزاده: آقای منصوریان بهترین تیم را تحویلت دادیم، چه کردی؟

حمله مدیر سابق استقلال به علی‌منصور/افشارزاده: آقای منصوریان بهترین تیم را تحویلت دادیم، چه کردی؟

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از سرمربی این تیم گفت: علیرضا منصوریان بداند که محکوم کردن دیگران کار درستی نیست.

بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال درباره صحبت های علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه مدیران قبلی استقلال در محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات مقصر هستند، گفت: زمانی که به استقلال رفتم، باشگاه بدهی‌های زیادی داشت، اما کسی را مقصر ندانستم. منصوریان بداند محکوم کردن دیگران در شأن و شخصیت او نیست. اگر به پندار توفیقی مسئولیت حل مشکلات را داده بودند او باید دنبال این کارها می‌رفت که البته این اختیار به وی داده نشد.

او در ادامه گفت: چند ماه است که در استقلال مسئولیت ندارم و نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. پول عادل شیحی باید پرداخت می‌شد و مقصر دانستن دیگران درست نیست. به جای اینکه این حرف‌ها را بزنند، مشکلات را حل کنند. زمانی که مدیرعامل استقلال شدم، هیچ وقت علیه فتح‌الله‌زاده صحبت نکردم که چرا باشگاه این همه بدهی دارد. وقتی مسئولیت داریم، باید تلاش کنیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پیشین استقلال با انتقاد از اظهارات سرمربی این تیم گفت: آقای منصوریان! بهترین تیم استقلال را تحویلت دادیم، اما چه نتایجی کسب کردی؟ به جای اینکه دیگران را محکوم کنی، بهتر است پاسخ دهی که چرا استقلال نتیجه نگرفت. هر کاری از ما خواستی انجام دادیم. هزینه کرده و اردو برگزار کردیم، بازیکن گرفتیم و از هیچ تلاشی هم دریغ نکردیم اما تیم چه نتیجه‌ای گرفت.


256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مدیر سابق استقلال به علی‌منصور/افشارزاده: آقای منصوریان بهترین تیم را تحویلت دادیم، چه کردی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..