تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجعلی: امیدوارم مافیا کاری به فوتبال نداشته باشد

کد خبر: ۴۶۸۲۸۵

۹۵۸  بازدید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید شنیدن خبر محروم کردن سیدجلال حسینی برای دو بازی تکان دهنده است.

خبرگزاری مهر: محمد پنجعلی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است و هم در کار تاکتیکی و هم در کار سرعتی عالی است.

وی درباره اینکه گفته می شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس به طور عمدی در این بازی کارت زرد گرفته اند که برای بازی با تراکتورسازی و استقلال محروم نباشند، گفت: من در این زمینه با برانکو ایوانکوویچ هم عقیده ام. دلیل ندارد بازیکنان این کار را انجام بدهند چون همه مسابقات برای پرسپولیس سخت و دشوار است. پرسپولیس حتی اگر ۱۰ امتیاز هم از حریفانش جلو باشد مردم از این تیم نتیجه می خواهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین درباره اینکه گفته می شود دستهای پشت پرده به دنبال محروم کردن سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای دو بازی است تصریح کرد: ان شاءالله که اینطور نیست. حتی خبر این محرومیت هم تکان دهنده است. امیدوارم مافیا حداقل کاری به فوتبال نداشته باشد.

پنجعلی یادآور شد: اینکه بخواهند یک بازیکن را به این شکل محروم کنند، سخت گیرانه است. در همه جای دنیا اینطور است که بازیکن در زمین شرایط عادی ندارد چون تحت فشار است. داور هم توجهی به اعتراضات بازیکنان ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجعلی: امیدوارم مافیا کاری به فوتبال نداشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..