تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تعزیرات امروز برگزار می‌شود+سوابق صدرآبادی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جمشیدی رئیس فعلی سازمان تعزیرات حکومتی قرار است تا عصر امروز جای خود را به ایرج صدری‌حسین‌آبادی بدهد.

قرار است مراسم تودیع و معارفه این دو، عصر امروز در وزارت دادگستری برگزار شود اما احتمال این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مدیرکلی حقوقی وزارت جهاد کشاورزی، فعالیت در سازمان بسیج حقوق‌دانان، مدیرکلی آموزش و پژوهش سازمان بازرسی، مدیرکلی بازرسی استان‌های خوزستان و بوشهر و ریاست دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران در سوابق وی به چشم می‌خورد.

حسینی‌صدرآبادی، دارای لیسانس علوم قضایی از دانشگاه علوم قضایی، فوق‌لیسانس حقوقی از دانشگاه تهران، و دکتری حقوق عمومی گرایش دادرسی اداری از فرانسه است. وی همچنین از اساتید دانشگاه‌های تهران، الزهرا و شهید چمران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تعزیرات امروز برگزار می‌شود+سوابق صدرآبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..