تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل دانش آموزان توتکابنی از آتش نشانان+ تصاویر

ساعت: 09:29 منتشر شده در مورخ: 1395/11/06 شناسه خبر: 1016591

دانش آموزان مدرسه مهدی رحمانی توتکابن در پی حادثه پلاسکو از آتش نشانان این شهر تجلیل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زیتون خبر، با گذشت یک هفته از حادثه غمبار پلاسکو که در پی آن شماری از آتش نشانان شجاع و خدوم و شهروندان به شهادت رسیدند،هنوز عملیات خاک برداری به پایان نرسیده و از اجساد جمعی از جانباختگان این حادثه اثری پیدا نشده است.

در همین راستا موج گسترده ای از ابراز همدردی توسط آحاد جامعه در سراسر ایران اسلامی به راه افتاده و هر یک به نوعی با جامعه آتش نشانی ابراز همدردی می نمایند.

دانش آموزان مدرسه مهدی رحمانی توتکابن نیز با اهدای دسته گل و روشن کردن شمع ضمن ابراز همدردی با شهدای حادثه پلاسکو از آتش نشانان شهر توتکابن تجلیل کردند.

گفتنی است در این مراسم پیراندرخ بخشدار رحمت آباد و بلوکات، عطایی شهردار و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل دانش آموزان توتکابنی از آتش نشانان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..