تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک تحریم جدید از سوی آمریکا علیه ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سه سناتور آمریکایی روز سه‌شنبه طرحی برای وضع تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران معرفی کرده‌اند. 

«تاد یانگ»، «مارکو روبیو» و «جان کورنین» سه سناتور جمهوری‌خواه هستند که طرحی موسوم به «تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران» را برای وضع تحریم‌های مالی و اقتصادی علیه تهران ارائه کرده‌اند.

قانونگذاران مجلس سنا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، نقض حقوق بشر و پیگیری اهداف تهدیدآمیز در برنامه موشکی هدف از طرح تحریمی جدید خود را مقابله با این اقدامات تهران عنوان کرده‌اند.

یانگ در بیانیه‌ای گفت: «این طرح تبعاتی جدی به ایران تحمیل کرده و روشن خواهد کرد که روزهایی که فعالیت‌های تروریستی و موشکی ایران با پاسخی فراتر از بیانیه از جانب واشنگتن رو به رو نمی‌شد، به پایان رسیده‌اند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک تحریم جدید از سوی آمریکا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..