تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقاضای مسئولان سايپا از فدراسيون والیبال/ تست دوپينگ بگيريد!

مسئولان تيم واليبال سايپا از فدراسيون واليبال تقاضا كردند در پايان ديدار با تيم پارسه از بازيكنان تست دوپينگ گرفته شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم واليبال سايپا تهران در چارچوب هفته بيستم ليگ برتر واليبال فردا (چهارشنبه) به مصاف تيم واليبال پارسه خواهد رفت. 

مسئولان تيم سايپا با ارسال نامه‌اي به فدراسيون واليبال خواستار گرفتن تست دوپينگ از بازيكنان دو تيم در پايان اين ديدار شدند.

فدراسيون واليبال هنوز پاسخي به اين نامه نداده است اما به نظر مي‌رسد با پيشنهاد باشگاه سايپا موافقت شود. اين در حالی است كه پيش از اين تنها در يك هفته از مسابقات ليگ برتر ماموران تست دوپينگ اقدام به نمونه‌گيری از بازيكنان شاغل در ليگ برتر واليبال كرده بودند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقاضای مسئولان سايپا از فدراسيون والیبال/ تست دوپينگ بگيريد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..