تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوچان‌نژاد: آمدن جهانبخش به هلند نجات‌بخش بود

کد خبر: ۴۶۸۱۸۱

۱۲۰  بازدید

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین هلند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که انتخاب لیگ هلند توسط علیرضا جهانبخش برای او نجات‌بخش بود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از تلگراف؛ رضا قوچان‌نژاد با اشاره به تاثیر فوتبال هلند روی پیشرفت خود و علیرضا جهانبخش گفت: انتخاب لیگ فوتبال هلند برای جهانبخش نجات‌بخش بود و حتی منافع مالی خوبی هم برای او داشت. جهانبخش همچنان به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران محسوب می‌شود. آمدن او به لیگ هلند یک انتخاب کلیدی بود که تجارب بین‌المللی‌اش را توسعه و افزایش داد.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره جهانبخش گفت: او الان همانند دوره‌ای که در تیم نایمخن بود، نیست. بلکه رو به جلوتر حرکت کرده است. گاهی اوقات با هم تماس داریم و برای اردوی تیم ملی ایران به صورت مشترک سفر می‌کنیم، البته هر کدام از ما برنامه‌های خاص خودمان را داریم. جهانبخش اگر چیزی نیاز داشته باشد، می‌تواند با من تماس بگیرد و خودش هم این مسئله را می‌داند.

تیم‌های آلکمار و هیرنوین امشب (چهارشنبه) در چارچوب جام حذفی هلند به مصاف هم می‌روند. تقابل تیم‌های قوچان‌نژاد و جهانبخش در اردویژه هلند با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوچان‌نژاد: آمدن جهانبخش به هلند نجات‌بخش بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..