تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش انجمن بازیگران به حرف های اخیر عضو شورای شهر!

انجمن بازیگران سینمای ایران در مورد اظهارات اخیر یکی از اعضای شورای شهر تهران بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه بازیگران در مورد گفته های اخیر یکی از اعضای شورای شهر

متن بیانیه بازیگران در مورد گفته های اخیر یکی از اعضای شورای شهر بدین شرح است:

"به نام خداوندی که زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد به تازگی یکی از اعضای شورای شهر تهران در سخنان خود «بازیگران» را با عبارات غیر محترمانه و سخیف مورد خطاب قرار داده که موجب اعتراض و انتقاد فراوان اهالی فرهنگ قرار گرفته و بسیاری از همکاران نکته‌سنج در فضاهای مجازی به کفایت در این موضوع پاسخ‌های انفرادی منتشر نموده‌اند. مشارکت مدنی و اظهار نظر در مسایل اجتماعی و مدیریت شهری وظیفه هر شهروند است اما از شغل یا حرفه‌ای شریف، با کلماتی فرومایه و تمسخرآمیز صحبت کردن، از هیچکس در هر پست و مقامی پذیرفتنی نیست. انجمن بازیگران سینمای ایران بر اساس وظایف صنفی خود و در راستای صیانت از حرفه بازیگری، ضمن توهین‌آمیز و ناپسند دانستن این اتفاق انتظار دارد رییس محترم شورای شهر تهران متناسب با حقوق شهروندی و پاسداشت اخلاق با این موضوع برخورد شایسته نماید. تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران"

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منیع:isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش انجمن بازیگران به حرف های اخیر عضو شورای شهر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..