تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برکناری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در تماس یک دقیقه‌ای!

رئیس معزول دانشگاه شهید بهشتی گفت: دوستان وزارت علوم در یک تماس تلفنی یک دقیقه‌ای، این خبر را به من دادند.

به گزارش شمانیوز: محمدمهدی طهرانچی، در مراسم تودیع خود گفت؛ دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دبیر مجمع علمی دانشگاهی ایران و عرب انتخاب شد و قرار بود در این هفته این نشست برگزار شود که افتتاحیه آن روز گذشته برگزار شد؛ که بعدازظهر وزیر علوم تماس گرفتند که من قرار است شخص دیگری را به دانشگاه شهید بهشتی بفرستم و من گفتم این مراسم در دانشگاه در حال برگزاری است و وزیر گفت یک کاری برای آن انجام می‌دهیم.
رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: مشکل کجاست؛ چرا ما به این بیماری دچار شده‌ایم؟ من در یک سفری که به روسیه داشتم با رئیس دانشگاه روسیه هم صحبت شدم. یک نفر در کنار او بود و گفت قرار است این شخص از یک ماه دیگر جانشین من در دانشگاه شود، اما امور دانشگاه را با یکدیگر به جلو می‌بریم.
وی یادآور شد: گردهمایی مجمع علمی دانشگاهیان ایران و عرب به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی بود و قرار بود که من صبح امروز از تعارض ما و جهان عرب و استقلال برای حل مسائل صحبت کنم. خجالت کشیدم در این جمع بنشینم؛ در صورتی که وزارت علوم در تعارض با ما نبود و در استقلال با ما بود و می‌دانست این برنامه در دانشگاه شهیدبهشتی در حال برگزاری است. با اینکه برنامه خودشان بود و دبیرخانه آن نیز بعد از دو سال تلاش، راه‌اندازی شده، من را از این سمت برکنار کردند.
همچنین طهرانچی در پاسخ به برخی از خبرنگاران درباره اینکه این شائبه مطرح شده که برکناری‌اش به دلیل انتشار اخباری درباره تحصیل رانتی برادر رئیس‌جمهور در این دانشگاه و ممانعت‌هایی که در دانشگاه‌ صورت گرفته بوده، گفت: من چیزی نمی‌دانم؛ مسئولیت بنده بهمن‌ماه تمام می‌شود و «العاقل بالاشاره» و در بیان علما نکاتی است که شما خبرنگاران باهوش آن را متوجه می‌شوید.
منبع: خبر گزاری دانشجو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برکناری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در تماس یک دقیقه‌ای!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..