تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمر در آوار برداری خفیف امداد رسانی می کند/ حضور 150 نیروی امدادی نیم ساعت پس از وقوع حادثه

حجت الاسلام والمسلمین معزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر در آوار برداری خفیف آمادگی دارد و آن ها در این زمینه کمک می کنند.

هلال احمر در آوار برداری خفیف امداد رسانی می کند/ حضور 150 نیروی امدادی نیم ساعت پس از وقوع حادثهحجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین اقدامات هلال احمر در کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو اظهار داشت: نیم ساعت پس از وقوع حادثه امداد و نجات هلال احمر با آمبولانس ها و 150 نیرو و مجموعه امکانات به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: هلال احمر همچنین با اعزام سگ های زنده یاب در محل برای کمک به حادثه دیدگان اقدام کرد. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر در آوار برداری خفیف آمادگی دارد و آن ها را در این زمینه کمک می کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمر در آوار برداری خفیف امداد رسانی می کند/ حضور 150 نیروی امدادی نیم ساعت پس از وقوع حادثه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..