تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدترین اتفاق ممکن در انتظار استقلال

با ادامه محرومیت استقلال از نقل و انتقالات ممکن است خریدهای جدید این باشگاه نیز به فکر تیم دیگری بیفتند.

به گزارش کاپ، در شرایطی که استقلال از روز گذشته با حکم فیفا با محرومیت مواجه شده و نمی تواند قرارداد 3 بازیکن جدید خود یعنی روزبه چشمی، آندرانیک تیموریان و سرور جپاروف را ثبت کند، ممکن است این موضوع برایش گران تمام شود.

از شواهد پیداست که این 3 بازیکن دیدار با پیکان را هم از دست داده اند اما نباید یادمان برود که استقلال فقط تا 14 بهمن وقت دارد تا قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند و کارت بازی آنها صادر شود. با این وضعیت ممکن است با ادامه وضعیت فعلی در نقل و انتقالات استقلال تیموریان و جپاروف به فکر حضور در تیم دیگری بیفتند و چند روز بعد از پیوستن به این تیم بدون بازی کردن راهی تیم دیگری شوند. 

باید دید که مدیران استقلال تا چه حد برای جلوگیری از این موضوع موفق خواهند بود. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدترین اتفاق ممکن در انتظار استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..