تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بافت و حرکت درونی اتحادیه دانش آموزی رویکرد تربیتی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری شامگاه سه شنبه در جمع کارکنان و اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان زنجان، افزود: اتحادیه های دانش آموزی جزو اتحادیه های قوی در سطح کشور است.

وی اظهار کرد: بافت و حرکت درونی اتحادیه دانش آموزی رویکرد تربیتی بوده و رویکرد سیاسی این انجمن مرتبط با انقلاب و لایت فقیه است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اهداف مهم انجمن های دانش آموزی الهام گرفته از آرمانهای انقلاب بوده و گفتمان و بافت و حرکت تربیتی این انجمن رویکرد خود  را ادامه می دهد.

حاج علی اکبری تصریح کرد: عصر انقلاب اسلامی عصر آزادی، سرافرازی و فداکاری  است و عصر فعلی، عصر ولادت ارزش‌ها است.

وی افزود: دانش‌آموزان باید انقلاب اسلامی را  به خوبی بشناسند و بدانند که این انقلاب به آسانی به دست نیامده  و قدر این انقلاب را بدانند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یاد آورشد:امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده ولی هرگز نمی تواند نقشه های شوم خود را انجام دهد چرا که جوانان ما در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایی هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بافت و حرکت درونی اتحادیه دانش آموزی رویکرد تربیتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..