تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در پردیس + گزارش

گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران اینبار در شهرستان پردیس انجام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  گشت مشترک تعزیرات حکومتی ، بهداشت و سازمان دامپزشکی در تعدادی از واحدهای بسته بندی مواد غذایی پروتئینی و رستورانها در شهرستان پردیس با جضور ماموران مربوطه انجام شد.

به گفته حسن بیگی رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در این گشتها یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی و توزیع گوشت به دلیل نداشتن مجوز دامپزشکی و بشته بندی غیر مجاز پلمپ شد.

وی افزود: در بازدید از چند رستوان که یکی از آنها نیز مشهور بود  در آن تخلفاتی از قبیل نبود بهداشت، استفاده از مواد غیر مجاز در طبخ غذا  و گرانفروشی مشاهده شد که اخطاری 48 ساعته گرفت.

حسن بیگی  گفت: بیشتر تخلفاتی که در رستورانها انجام میشود رعایت نکردن شرایط بهداشتی است که در حین بازدید رستورانی برخوردیم که همه شرایط بهداشتی و قوانین را رعایت میکرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در پردیس + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..