تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پر کردن خلاء مرزبان در خونه به خونه با 2 مربی

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار 2 تیم خونه به خونه و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست ویکم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 عصرچهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار می شود.
تیم خونه به خونه درحالی از حریف رده پنجمی خود میزبانی می کند، که با قطع همکاری مرزبان ، مسئولان این باشگاه هدایت این تیم را تا انتخاب سرمربی جدید به ' لئون استپانیان ' و ' علیرضا امامی فر' سپرده اند.
مسئولان متمول این باشگاه امیدوارند در 2 بازی مهم پیش رو مقابل پارس جم و سپیدرود رشت با هدایت این مربیان که هر دو دستیار مرزبان بودند ، بتوانند نتایج لازم را کسب کنند.
تیم خونه به خونه بابل در هفته های گذشته رقابتهای لیگ دسته یک باشگاههای کشور نتایج خوبی کسب نکرد و در هفته بیستم در زمین تیم بادران تهران با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد، تا جایگاه این تیم از جمع تیم های بالانشین دور شده ، کارش برای رسیدن به دسته بالا سخت شود.
همین شکست بود که مالک و دیگر مسئولان عجول و البته کم تحمل باشگاه خونه به خونه مازندران را پای میز جلسه مرزبان کشاند که در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری درشرایط کنونی با مرزبان گزینه نهایی باشد.
** توافقی با دست نشان نشد
در پی برکناری مرزبان ، گمانه زنی های رسانه ای به سمت ' نادر دست نشان ' رفت ولی مدیر اطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران این موضوع را تکذیب کرد و گفت : تا این لحظه هیچگونه توافقی صورت نگرفته است و آقای دست نشان تنها یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم است .
'محمد نعمتی' سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم خونه به خونه در حال حاضر تحت هدایت آقایان امامی فر و لئون استپانیان قرار دارد و انشاالله قرار است پس از بازی با پارس جم جنوبی، باشگاه و آقای دست نشان صحبت های اولیه را در این خصوص داشته باشند.
وی ادامه داد : در صورتی که توافق لازم در این خصوص صورت گرفت، آقای دست نشان هدایت تیم خونه به خونه را برعهده خواهد گرفت.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران درعین حال از رسانه ها خواست از گمانه زنی ها بپرهیزند و به شایعات دامن نزنند و اخبار رسمی مربوط به تیم خونه به خونه را از طریق سایت رسمی این باشگاه پیگیری کنند.
تیم خونه به خونه بابل درپایان هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با کسب 32 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پر کردن خلاء مرزبان در خونه به خونه با 2 مربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..