تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز محدوديت های ترافيكی جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی برای تسهیل تردد خودروها در برخی محورهای سه گانه مازندران از صبح امروز آغاز شد.

سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز، فردا و جمعه از محور هراز ممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها در این محور نیز کماکان ممنوع است، افزود: تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرویان افزود: در محور كندوان نیز تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از كرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد .

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 جمعه هشتم بهمن از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی نیز از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه نهم بهمن از محورهای کندوان ، هراز و سوادكوه ممنوع می باشد.

سرهنگ خسرویان افزود: ترافیک اکنون در همه محورهای استان عادی و روان و هیچ گونه مداخلات جوی نیز در جاده های استان مشاهده نمی شود.

انتهای پیام/ ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز محدوديت های ترافيكی جاده های مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..