تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لفاظی وزیر خارجه عربستان علیه ایران/ سخنان مضحک الجبیر

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از العربیه، «عادل الجبیر» وزیر خارجه سعودی با «ژان مارک آیرو» وزیر خارجه فرانسه در ریاض دیدار و گفتگو کرد.

 

در همین راستا، «عادل الجبیر» در سخنانی تاکید کرد: راهکار حل بحران سوریه، اتکا بر قطعنامه های شورای امنیت و بیانیه ژنو است. مذاکرات در شهر آستانه قزاقستان نیز با هدف دستیابی به مکانیسمی برای آتش بس برگزار شد تا بدین صورت زمینه برای بازگشت به ژنو فراهم شود.

 

وی در ادامه سخنان خود درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا نیز گفت: اخیرا با دولت ترامپ ارتباطاتی داشته ایم و ما به این موضوع خوشبین هستیم. از بازگشت آمریکا به منطقه و ایفای نقش بیشتر استقبال می کنیم.

 

عادل الجبیر در ادامه به بیان مواضعی خصمانه علیه ایران پرداخت و مدعی شد: مشکل ما با ایران از ابتدای انقلاب (اسلامی) ایران شروع و پس از اینکه تهران سیاست حمایت از تروریسم را در پیش گرفت، تشدید شد.

 

وی در ادامه با چشم پوشی بر نقش ریاض در به آتش کشیدن منطقه و جنگ نیابتی علیه ایران طی ادعایی عجیب افزود: ایران در سوریه و عراق مرتکب جنایات جنگی شده است و حزب الله را در لبنان تاسیس کرد. پس از آن نیز تهران با سازمان های بین المللی به مخالفت برخاست و به شبه نظامیان حوثی در یمن کمک تسلیحاتی کرد!

 

وزیر خارجه سعودی در ادامه در سخنانی مضحک ادعا کرد: عربستان تاکنون یک روز هم نشده که اقدامی خصمانه علیه ایران انجام دهد.

 

512

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لفاظی وزیر خارجه عربستان علیه ایران/ سخنان مضحک الجبیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..